Marți, 31 Ianuarie 2023

Completați acum formularul și primiți până la 9:30am pe email și telefon informațiile terapeutice gratuite despre anti-îmbătrânire / senescență și rețeta de tratament eficient pentru această afecțiune!

  • Completați a@a.com dacă nu aveți email
  • Veți primi un SMS când este gata aici

Longevitatea este determinată atât de factori ereditari, cât şi de factori interni sau externi. La uzura organismului, se mai adaugă singurătatea cauzată, printre altele, şi de ieşirea la pensie. În general, vârsta biologică a anumitor organe este diferită de vârsta înscrisă în buletin. Pentru buna funcţionare a organismului sunt foarte importanţi hormonii. Poate să fie diferenţă destul de mare între vârsta biologică şi cea cronologică. Lipsa de griji morale şi materiale poate influenţa longevitatea. Astăzi remediile pentru anti-îmbătrânire / sensecență sunt cu adevărat eficace! După 56 de ani corpul fizic se degradează, corpul eteric (care dă viaţă şi voinţă de viaţă) devine tot mai slab, dar corpul astral (gândirea, procesele psihice) devine mai puternic. Omul vârstnic devine valoros din punct de vedere spiritual, îmbătrânirea biologică şi psihică trecând pe plan secundar. Dacă planul spiritual este reprezentat de Divinitate, această perioadă va fi acceptată uşor, dispărând teama de moarte şi trecând mai uşor prin suferinţă. Anti-îmbătrânire / Senescență Remedii Naturiste, Tratament Anti-îmbătrânire. Din punct de vedere fizic, după 60 de ani apar modificări morfofuncţionale la nivel tisular şi celular. OMS dă următoarea clasificare: 45-59 de ani – vârsta medie; 60-74 de ani – vârstnic; 75-89 de ani – bătrân; peste 90 de ani – longeviv. În fond, consider că nu vârsta contează şi că bătrâneţea este un sentiment şi la unii devine o acumulare de experienţă şi înţelepciune. Deoarece se produc modificări în organism metabolice şi digestive, trebuie acordată o mai mare atenţie regimului alimentar. Metabolismul bazal scade, glucidele sunt mai greu suportate, cresc colesterolul şi tensiunea, ţesuturile se regenerează mai greu, se demineralizează oasele, scad secreţiile digestive, peristatismul intestinal este diminuat etc. Raţia de calorii (2400 cal. la bărbaţi şi 2100 cal. la femei) nu trebuie depăşită deoarece necesarul de elemente calorice (proteine, lipide, glucide) scade odată cu trecerea anilor. Dar, odată cu vârsta, creşte necesarul de biocatalizatori şi oxidanţi naturali. Aceştia inhibă reacţiile de formare a radicalilor liberi, cei care omoară celulele noastre. Radicalii liberi generaţi de propriul metabolism sau din surse nocive (aer poluat, alimente chimizate, alcool, tutun etc.) sunt atomi de oxigen, molecule sau compuşi supraîncărcaţi care devin instabili chimic. Aceasta se întâmplă deoarece le lipseşte un electron. Pentru a se stabiliza chimic, prin atac celular fură un electron de la diverse macromolecule. Ei preferă să atace acizii graşi, ADN-ul şi proteinele. Se afectează metabolismul şi funcţionarea celulelor şi chiar se produc mutaţii genetice. Poate să apară îmbătrânirea prematură şi boli cronice asociate acesteia. O celulă umană este atacată de peste 10000 ori/zi de către radicalii liberi (stres oxidativ). Împotriva acestor atacuri ale radicalilor liberi, organismul are sistemul propriu de apărare, dar – atenţie – acesta scade cu vârsta, fiind necesar un aport suplimentar de nutrienţi antioxidanţi naturali (cu Zn, Se, Fe, vitaminele A, C, E, betacarotenul, bioflavonoidele, ubichinona [Q10], acidul gras Alpha, polifenolii vegetali [în cantităţi mici de vin roşu]). Aceşti antioxidanţi neutralizează radicalii liberi, punându-le la dispoziţie un electron, fără ca structura lor să fie afectată şi să devină ofensivi. Dar antioxidanţii pot fi benefici pentru unele organe iar pentru altele pot deveni dăunători. De aceea, la alegerea lor, este bine să se ceară sfatul unui specialist. La fel, se cere prudenţă la cantitatea şi calitatea proteinelor şi lipidelor (să fie vegetale). Se va evita zahărul care solicită mult pancreasul. Făina albă va fi înlocuită cu făina integrală, iar legumele şi fructele crude trebuie să fie preponderente, asigurându-se astfel vitaminele şi mineralele necesare. Carnea de porc trebuie eliminată, iar în alimentaţie carnea să fie înlocuită mai mult cu peşte (şi acesta să nu fie în cantitate mare) sau cel mult carne de porumbel, pasăre de curte, iepure sau vită în cantităţi mici şi opărită înainte de a o găti. Alimentele bogate în celuloză, fibre nu trebuie să lipsească zilnic (legume, fructe, tărâţe de grâu).

 

4,9 (133)

136 Comentarii

 

 

Nou! Dieta de Slăbire Fără Înfometare de la nutriționistul nostru, aici.

De la Nutriționist

Dieta Fără Înfometare >>