Marți, 31 Ianuarie 2023

Completați acum formularul și primiți până la 9:30am pe email și telefon informațiile terapeutice gratuite despre insomnie și rețeta de tratament eficient pentru această afecțiune!

  • Completați a@a.com dacă nu aveți email
  • Veți primi un SMS când este gata aici

Calitatea somnului are un impact major asupra stării de sănătate. Dacă dormim bine, funcționăm mai bine, suntem mai activi și mai bine dispuși. Pe de altă parte, privarea de somn afectează capacităile de reacție, gândire și comunicare iar în timp poate duce la diverse afecțiuni serioase. Astăzi remediile pentru insomnie sunt cu adevărat eficace! Insomnia este definită ca o afecțiune manifestată prin tulburarea somnului și dereglarea proceselor metabolice de refacere desfășurate în timp ce dormim. Insomnia este una dintre cele mai frecvente afectiuni, avand o incidență mai ridicata în rândul femeilor și al vârstnicilor. Procesul natural de odihnă nocturnă este afectat ca urmare a: – imposibilitații de a adormi, chiar daca organismul este foarte obosit și persoana în cauză resimte acest lucru – trezirilor repetate din timpul nopții și a greutății în a readormi – trezirii dupa câteva ore de somn, la ore foarte matinale, fără a mai putea adormi din nou – incapacității organismului de a se reface în timpul somnului (chiar daca “doarme” 7-8 ore pe noapte persoana se trezeste obosită, din cauza faptului că ramâne în starea de somn superficial și are un somn agitat). Ca urmare a acestor tulburări organismul nu are suficiente resurse pentru îndeplinirea activităților. Apar somnolența continuă, oboseala cronică, slăbirea capacității de concentrare și memorare, irascibilitatea, nervozitatea. Sunt afectate randamentul și performanțele intelectuale și profesionale. Așadar, insomnia este o tulburare de somn, caracterizată fie de imposibilitatea de a adormi, fie prin trezire după o scurtă şi insuficientă perioadă de somn şi poate fi cauzată de durere, anxietate, tensiune, frică, abuz de cafea, alcool etc. Se întâlneşte în boli psihice, nevroze, depresii, boli cardiovasculare, toxicomanii medicamentoase, ateroscleroză etc. Cei depresivi au insomnie de trezire, dormind puţin şi sculându-se la orele 2-4 fără a mai adormi. Există şi forme genetice de insomnie, foarte grave, putând duce la demenţă.

 

4,9 (133)

136 Comentarii

 

 

Nou! Dieta de Slăbire Fără Înfometare de la nutriționistul nostru, aici.

De la Nutriționist

Dieta Fără Înfometare >>